Services
Regnskab og Økonomistyring
Ydelser vil som udgangspunkt blive tilbudt online, hvor du som kunde giver TDO Financial Consulting adgang til dit system, hvorfra arbejdet udføres. Alternativt kan ydelsen blive udført onsite efter aftale. Eksempler på services inkluderer:
- Bogføring
Registrering og bogføring i online system (e-conomic), eller tilsvarende digitale platforme - Moms
Opgørelse og indberetning af momstilsvar til SKAT - Løn
Udarbejdelse af løn for dine medarbejdere - Regnskab
Udarbejdelse af perioderegnskab (år, måned, kvartal eller ad hoc) for din virksomhed. Herunder afstemning af konti og forberedelse af audit til brug for revisor. - Årsregnskab
Udarbejdelse af årsregnskab herunder indberetning til Erhvervsstyrelsen og SKAT. - Budget
Udarbejdelse af budget for din virksomhed, herunder i forbindelse med opstart, eller blot som almindeligt driftsbudget. Tilbud på opfølgning på budget i forhold til det realiserede regnskab. - Selvangivelse
Opgørelse og indberetning til SKAT af den skattepligtige indkomst for din virksomhed. - Opstart af virksomhed
Oversigt over de økonomiske implikationer af en virksomhedsopstart, herunder etablering, drifts- og likviditetsbudget. Derudover break-even beregninger og opsætning af operationelle mål, KPI o.l. - Generel økonomistyring, herunder ad hoc analyser
Økonomistyring af din virksomhed, herunder af rentabilitet, indtjening og likviditet og ad hoc analyser på anfordring. - Øvrige services/undervisning
Med erfaring indenfor undervisning i alle økonomifag på handelsskoler (UNORD) kan jeg tilbyde Undervisning via webinar eller tilsvarende efter aftale med virksomheder, organisationer eller uddannelsesinstitutioner.
Project Controlling
Ydelser omfatter onsite eller remote opgaver indenfor projekt controlling med speciale og erfaring indenfor Medicobranchen. Eksempler på services inkluderer:
- Rapportering
Project controlling på større projekter, herunder i samarbejde med ledelse, projektorganisation og eksterne samarbejdspartnere. Opgaverne omfatter udarbejdelse af forecast, estimater og analyser til brug for projektledelsen samt udarbejdelse af investeringsansøgninger. Derudover opfølgning i rapporteringssystemer og præsentation på styregruppemøde. - Bogføring og indkøb
Bogføring herunder opgørelse og registrering af hensættelser og indirekte produktionsomkostninger. Udarbejdelse og ekspedition af indkøb af varer og ydelser til projekter.
Bestyrelsesarbejde
Præsentation på bestyrelsesmøder for mine kunder, herunder perioderapportering, årsregnskab, budget og analyser.
Jeg deltager gerne på anfordring i bestyrelsesarbejde indenfor mit kompetenceområde.
"*" indikerer påkrævede felter